Conferinta de la Adamclisi cu parintele Teodor Zisis (partea II-A)

Erezia monofizita si nefericitele roade ale „dialogului” dintre ortodocsi si „Bisericile” Orientale. Clericul ecumenist necaterisit este purtator de har si savarseste Taine valide.
Arta liturgica (inclusiv muzica) de influenta occidentala trebuie evitate, ca neortodoxe.
Poporul trebuie sa auda rugaciunile Sfintei Liturghii, inclusiv cele considerate „tainice”. Pictarea falsului sfant eretic, papistas, Francisc de Assisi intr-o biserica ortodoxa, de catre pr Arsenie Boca face parte din manifestarile ereziei sincretismului si a ecumenismului.
Ratacirea celor care se alatura schismaticilor sau initiaza schisme, din pricina propovaduirii ereziei ecumeniste de catre clericii canonici. Daca nu face pocainta publica, mitropolitul Nicolae Corneanu ar trebui sanctionat si chiar caterisit, pentru impartasirea cu ereticii greco-catolici. Casatoriile mixte ortodox(a)-eretic(a) sunt necanonice, invalide- neortodoxul trebuie mai intai botezat(a). Isihasmul in lume. Tema cea mai potrivita pentru viitorul sinod panortodox este ecumenismul. Fobia Apocalipsei, tipica pentru ereticii neoprotestanti si improprie ortodocsior. Concluzia sinaxei clericilor si monahilor ortodocsi din Grecia- cipul (actele electronice) nu contin(e) simbolul lui antihrist.

10 comentarii

Din categoria Uncategorized

10 răspunsuri la „Conferinta de la Adamclisi cu parintele Teodor Zisis (partea II-A)

  1. Pingback: Video – GRESEALA PARINTELUI TEODOROS ZISIS: Parintele Paisie Aghioritul ar fi fost influentat de neoprotestanti in privinta semnelor vremurilor … | Saccsiv's Weblog

    • In Rusia parintele rus se refera la pasapoartele care contin CNP, adica Codul Numeric Personal, pe care noi romanii il avem de mult timp. Sa inteleg ca si puscariasii care au numar de inmatriculare vor merge in iad doar pentru ca sunt numerotati? Sa nu fie! Sa inteleg ca toti romanii care au CNP vor merge in iad? Asa o fi! In Rusia si in Republica Moldova se lupta impotriva CNP-ului!

      Comform Apocalipsei intai vine antihtistul si acesta va da pecetea celor care se vor inchina lui. Iar antihristul nu forteaza pe nimeni(ci doar constrange, prin lipsa puterii de cumparare a hranei fara pecete) sa ia pecetea, pentru ca aceasta trebuie sa fie prin libera vointa, lepadarea de Hristos, de botez si de Biserica trebuie sa se faca in mod liber, altfel, daca e indusa, e fara constiinta omului, nu are efect. La fel cum lucrarea Harului Duhului Sfant in om se face numai prin consimtamantul omului, la fel si lepadarea de Har se face tot prin consimtamantul omului, pentru ca altfel i se anuleaza liberatea omului si nu mai raspunde de faptele sale, deci nici condamant nu mai poate fi. Parintele Porfirie (canonizat in Biserica Antiohiei) spune exact ceea ce spunea si parintele Teodoros Zisis.
      Ordinea in Apocalipsa aceasta este:
      Antihrist–Pecete(care se da prin lepadarea cpnstineta de Hristos-Botez-Biserica)

      • Marius Barbu

        la cei din puscarii li sa impus cu forta nu au avut alegere…is ca fecioarele siluite tot fecioare raman in fata lui Dumnezeu ….
        Lumea credintei revista pag 62 iulie 2012
        „Daca prin urmare vreun episcop dobandeste hirotonia in mod canonic din punct de vedere bisericesc si se afla in afara Bisericii din pricina credintei lui gresite el inceteaza de fapt sa aibe succesiune apostolica… ProfTelenghidis traducere din limba greaca preot Matei Vulcanescu” ,deci nu mai are Har daca nu crede drept ???
        „Ieromonah Serafim Rose. Ortodoxia si religia viitorului.Chisinau 1995” pagina 234 randul 6
        „In viata marelui Parinte al pustiei egiptene 19 iunie”… si corespunde cu ce e pe net si in Proloage
        Un monah foarte simplu cu socoteala mintii, era ucenic al Sfantului Paisie si asculta bine de toate poruncile lui. Acesta, ducandu-se odata in Egipt sa vanda niste lucruri de mana, s-a gasit in cale cu un evreu si mergea impreuna cu dansul. Iar evreul, cunoscand simplitatea monahului, cu pangarita lui limba a varsat intr-insul veninul sarpelui cel stricator de suflete, care-l avea in inima sa, zicandu-i: „O, monahule, pentru ce credeti voi asa, la intamplare, in Cel Rastignit, fiindca nu este El Mesia cel asteptat, ci altul! Pentru ca altul este acela, iar nu acesta in Care credeti voi, crestinii!” Iar monahul, din nerautate si din prostimea inimii sale, s-a amagit si a raspuns: „Poate asa este, cum zici tu”.

        Si indata, vai de primejdia ce a patimit ticalosul, caci a cazut din darul Sfantului Botez, precum se va vedea in cele urmatoare, caci intorcandu-se in pustie si vazandu-l dumnezeiescul Paisie, nu voia sa-l primeasca nicidecum, nici chiar sa-l vada, nici a se apropia de dansul sa-i vorbeasca, ci se intorcea de la el. Iar ucenicul, vazand pe batranul sau ca se intoarce de la el, s-a intristat foarte mult si se mira care sa fie pricina. De aceea, cazand la picioarele lui, i-a zis: „Parinte, pentru ce te intorci de la mine, ticalosul, si nu voiesti sa ma vezi, ci te ingretosezi ca de o uraciune? Acest lucru nu mi l-ai facut niciodata!” Batranul i-a zis: „O, omule, cine esti tu ca nu te cunosc?” Ucenicul i-a raspuns: „O, parinte, dar ce lucru neobisnuit ai vazut la mine ca nu ma cunosti? Oare nu sunt eu cutare, ucenicul tau?” Batranul a zis: „Ucenicul meu acela era crestin si avea Botez; dar tu nu esti ca acela! Iar daca esti ucenicul meu acela, a fugit de la tine Botezul si semnele crestinilor! Spune-mi ce ti s-a intamplat si ce ai patimit pe drum?”

        El a raspuns: „N-am patit nimic!” Batranul i-a zis: „Fiule, du-te departe de la mine, ca nu sufar a auzi vorbe din gura omului care s-a lepadat de Hristos! Daca ai fi fost tu ucenicul meu, te-ai fi vazut cum erai mai intai”. Atunci el a suspinat adanc si, varsand lacrimi care porneau pe batran spre milostivire, a zis: „Eu insumi sunt ucenicul tau, iar nu altul, si nu cunosc nicidecum greseala facuta si nici ca am facut vreun rau”. Marele Paisie a zis: „Cu cine ai vorbit cand te-ai dus pe drum?” Acela a raspuns: „Cu un evreu am vorbit impreuna, iar cu altcineva nu”. „Ce ti-a zis el si ce i-ai raspuns tu?” „Nu mi-a spus altceva decat aceasta, ca „Hristos nu este acesta la Care va inchinati voi crestinii, ci un altul care are sa vina”. Eu i-am raspuns: „Poate asa este cum zici tu””.

        Iar batranul a zis catre dansul: „Ticalosule, dar ce este mai rau si mai urat decat aceasta care ai zis? Cu aceasta te-ai lepadat de Hristos si te-ai dezbracat de Sfantul Botez. Deci du-te, plange-te pe tine cum voiesti, caci cu mine nu ai parte, deoarece numele tau s-a scris impreuna cu aceia care s-au lepadat de Hristos si te vei munci impreuna cu dansii!” Acestea auzindu-le ucenicul, a suspinat din adancul inimii si se tanguia si striga, zicand: „Miluieste-ma, parinte, pe mine, rau norocitul, ca nu stiu ce sa ma fac! Din neluarea mea aminte, am lepadat dumnezeiescul Botez si m-am facut bucurie diavolilor; insa alerg catre tine, dupa Dumnezeu, nu ma trece cu vederea pe mine, ticalosul!”

        Rugandu-se in acest chip ucenicul, cu lacrimi mai mult decat cu cuvinte, a pornit pe batran spre milostivire. Deci i-a zis: „Fiule, ingaduieste putin sa rog indurarile si mila lui Dumnezeu Iubitorul de oameni, pentru tine”. Zicand aceasta, ruga fierbinte pe Dumnezeu si cerea iertare pentru ucenicul sau. Iar Dumnezeu n-a zabovit, ci a iertat indata pacatul ucenicului si l-ainvrednicit iarasi de darul Sfantului Botez, pentru ca dumnezeiescul Paisie a vazut Duhul cel Sfant intrand ca un porumbel in gura ucenicului; iar duhul cel de hula a iesit ca un fum, risipindu-se in vazduh.

        Astfel s-a adeverit pe deplin ca si-a primit cererea sa si, intorcandu-se, a zis catre ucenicul lui: „O, fiule, slaveste pe Dumnezeu si multumeste-i impreuna cu mine, ca a iesit din tine duhul cel necurat al hulei si in locul lui a intrat Duhul Sfant si ti s-a dat iarasi darul Botezului. Deci ia aminte bine sa nu cazi si altadata in cursele paganatatii din neluare aminte si din lenevirea ta, nici sa-ti dai sufletul sa arda in focul muncii pentru vreun alt pacat”. Astfel a indreptat pe ucenic.
        http://www.crestinortodox.ro/calendar-ortodox/sf-apostol-iuda-ruda-domnului-cuv-paisie-mare-36181.html

        deci a pierdut ucenicu Botezu sau nu zicand Poate??,

        -caci a cazut din darul Sfantului Botez
        -Ucenicul meu acela era crestin si avea Botez; dar tu nu esti ca acela! Iar daca esti ucenicul meu acela, a fugit de la tine Botezul si semnele crestinilor!
        -Fiule, du-te departe de la mine, ca nu sufar a auzi vorbe din gura omului care s-a lepadat de Hristos!
        -Din neluarea mea aminte, am lepadat dumnezeiescul Botez si m-am facut bucurie diavolilor;
        -Cu aceasta te-ai lepadat de Hristos si te-ai dezbracat de Sfantul Botez
        -deoarece numele tau s-a scris impreuna cu aceia care s-au lepadat de Hristos
        -a fugit de la tine Botezul si semnele crestinilor

        s’a lepadat de buna voie sau din gresala ????
        oare copilul La Sf.Botez Ortodox nu primeste Harul Duhului Sfant desi pre mic fiind si inconstient de a intelege Lucrarea asceasta Sfintitoare ???
        Nu a fost Moartea lui Adam in Rai mai intai Duhovniceasca pierzand Chipul Lui Dumnezeu Harul din el = suflarea de viata, si la urma stricaciunea= moartea trupeasca????
        Sf Iganite Briancininov despre erezie: mult mai multi oameni sunt prinsi in mrejele mortii vesnice prin erezie decat prin dezicere directa de la Dumnezeu.Nicolae Coreneanu nu zicea oare ca el inca e ortodox desi sa lepadat cu fapta de Mantuitorul ,el nu a semnat nimic dar TOT E LEPADAT si Eretic.Sf.Petru s’a lepadat in scris sau direct? si nu zic papistasii ca ei mai sunt inca cu Dumnezeu si de fapt nu mai au nimic???

      • Pierde bineinteles Harul prin credinta lui gresita, asa este, dar aici e vorba de iconomie. Harul pe respectivul episcop(asa cred eu, pot sa gresesc) nu il ajuta la mantuire, dupa cuvantul: „Doamne, oare nu am facut minuni in numele Tau, oare nu am vindecat in numele Tau, oare nu am inviat morti in numele Tau? La care Dumnezeu le raspune: Nu va cunosc pe voi! Ati lucrat faradelegea!”(citat din memorie) Deci Harul pe ei personal nu ii poate mantui. De aceea pr Zisis spune ca trebuie sa nu avem comuniune cu preotii si episcopii ecumenisti, pentru ca exista niste etape ale caderii in erezie. De aceea, faptul ca inca mai lucreaza Harul in acestia pentru credinciosi nu este o bucurie si nici o liniste pentru noi. Ci stim doar ca mila lui Dumnezeu inca nu ne-a lasat, dar cred cu tarie ca daca se continua asa si nu vom mai avea nici un parinte duhovnicesc care sa ne trezeasca vom deveni in totalitate biserica stearpa, lipsita de mantuire, adunatura ecumenista, ramura vesteda si chiar usacata. Dar sper ca sa se trezeasca oamenii si sa inceapa sa marturiseasca, sa honeasca preotii ecumenisti, sa ii dea jos de la amvon, sa opreasca rugaciunile cu ereticii, sa rupa comuniunea cu episcopii si preotii ecumenisti, sa raspaneasca la tot poporul Marturisirea de Credinta impotriva ecumenismului, ca atunci cand ne vom rupe de ecumenisti, si cred ca ne apropiem de acest moment, dar il facem soborniceste, cu mult sfat si cu privirea catre parintii contemporani si catre Sfintii Parinti.
        pr Matei Vulcanescu

      • Inca ceva, Botezul nu se repeta, nu se poate pierde botezul. De aceea cand cineva se leapada de Biserica e reprimit prin Taina Mirungerii, nu prin Taina Botezului.

  2. Marius Barbu

    Ati pomenit de „niste etape ale caderii in erezie” puteti sa dati mai multe detalii?

  3. Da, categoric. Parintele Teodoros are perfecta dreptate. Miscarea anticipista, care considera ca cipurile acestea ar contine 666 este de factura neoprotestanta. Nu are aproape nici o legatura cu ortodoxia. Ea provine din mediul sectar si asta a fost spusa de multi.
    Insa p Paisie vorbea in cunoscuta lui scrisoare despre 666 de niste acte care erau pe vremea lui, nu aveau cip, dar aveau un 666 foarte clar pe ele. Din motiv ca aveau un 666 incontestabil constituiau cadere, lepadare partiala. Respectivele acte au fost refuzate atunci de populatie, iar actele care sunt acum, cu cipuri nu contin nici un 666. Am demonstrat asta foarte clar aici :

    https://adevaruldoaresielibereaza.wordpress.com/
    au mai demonstrat-o si altii.
    Miscarea anticipsta de acum insa nu are ca fondator pe p Paisie care nu s-a referit in scrisoarea lui la tipul de acte care sunt acum ( el s-a referit la acte cu cipuri si cu 666 pus pe ele in mod sigur, nu la acte cu cip care nu au 666 ). Aceasta miscare de acum are ca fondator in cadrul ortodoxiei pe p Hristodul aghioritul, autorul binecunoscutei carti ” La apusul libertatii „, si intr-adevar are radacini neoprotestante. Degeaba se apara adeptii anticipismului invocand scrisoarea p Paisie, el nu se referea la acte cu cip fara 666. Degeaba spun acestia ca p Paisie specifica ca 666 nu va fi vizibil cu ochiul liber in cipuri sau tatuaje laser. Da, nu va fi vizibil, dar va fi demonstrabil. Prezenta lui pe acte va fi certa. Nu vor fi dubii. De aceea au spus multi sf parinti ca nu exista lepadare daca nu se poate demonstra prezenta lui 666. Degeaba spun ei ca parinti precum p Iustin ar fibvazut cu duhul prezenta lui 666 in cipuri. Nicaieri, nici un sfant parinte nu spune ca ar fi vazut cu duhul prezenta lui 666 in acte. Nu, afirmatia asta este scornita de anticipisti. Parintii acestia cu viata sfanta, care nu aveau timp si pregatire ca sa poata cerceta ei prezenta lui 666 in cipuri, s-au bazat pe martutiile celor din jurul lor, si care le-au spus ca sigur actele au 666, caci si in codul de bare este. Problema este ca nici codul de bare nu are nici un 666, aici este marea greseala.
    Nu, cuv Paisie nu a gresit, dar el s-a referit la actele din vremea lui care aveau 666, si la cele care vor fi candva in viitor, cand iarasi vor avea un 666 evident. La actele din prezent s-a referit p Hristodul. Dar este gresit. Iar cuviosii care au spus despre actele din prezent ” nu primiti „, au fost informati gresit. Este o greseala, sfintii mai fac si greseli, asta nu inseamna ca nu sunt sfinti. Sfintii acestia insa un lucru au simtit cu duhul : ca in viitor actele vor avea un 666, insa nu stim cand. Actele din prezent atata timp cat nu au cum sa aiba 666 este imposibil ca sfintii safi simtit cu duhul ca au 666. Si in primul rand nici nu au spus ca au simtit asa ceva.
    Deci clar : cand vom putea demonstra prezenta lui 666 atunci va fi justificat sa refuzam actele.

    • Uitati-va pe siteul lui saccsiv ( la filmul doi si trei ) :

      VIDEO: 666 in codurile de bare EAN-13 si UPC


      Este evident ca miscarea anticipista este slab pregatita in materie de coduri de bare, de cipuri. Ei vad 666 in codurile de bare, dar ia uitati-va mai atent : 6 din barele de control nu este la fel ca 6 din interiorul codului. 6 din barele de control din perechea din mijlocul codului este scris ca 01010 ( 5 biti ), iar 6 din cod este scris ca 0000101 ( 7 biti ). Pai mai frate, nu este acelasi lucru. Nici un aparat din lume nu o sa faca confuzie intre acestea doua. Si chiar daca tu omule vrei neaparat sa vezi pe 01010 ca 6, tot nu ai dreptate, caci in condul ean13 sau upc, pentru ca un cod sa reprezinte o cifra e necesar sa aiba 7 biti ( de 0 si 1 ), si in plus, nu poti elimina un zero de la sfarsitul codului ( adica 01010 nu este tot una cu 0101 ) si nici de la inceputul codului ( adica 0101010 nu este egal cu 101010 ). Doua greseli mari si late, deci in consecinta este dovedit ca barele din mijloc nu inseamna 6. Simplu.
      Au preluat o greseala de la unul la altul.

  4. https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2016/04/22/reincarnarea-in-manuscrisele-secrete-ale-lui-boca/ Reincarnarea in manuscrisele secrete ale lui bOCA gasite in 2008 – LUCRU SEMNALAT DE UN COMENTARIU LA http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20943989-primele-demersuri-privind-posibila-canonizare-parintelui-arsenie-boca-comisie-cerceta-cerceta-viata-activitatea-scrierile-acestuia.htm ” Parintele Stoenescu este cel care a a scris “Omul imbracat in haina de in si Ingerul cu cadelnita de aur”.
    In aceasta carte pe la pagina 110-114 apare erezia preexistentei sufletului.
    De asemenea toata lucrarea a fost scrisa pe fondul ideii de reincarnare multipla, incepand cu “ingerul cu cadelnita de aur”(din Apocalipsa) care se intrupeaza in Sf.Ilie Tesviteanul, acesta in Sfantul Ioan Botezatorul, iar Ioan Botezatorul in Arsenie Boca. In final Arsenie Boca este ori ingerul cu cadelnita de aur, ori Mantuitorul Iisus Hristos. Dar ne-ar putea spune direct autorul ce a vrut sa spuna cu toate acestea. Adica Daniil Stoenescu, cel ce se ocupa de dosarul canonizarii lui Arsenie Boca. ”

    IATA CITATUL RESPECTIV : „Principiul spiritual al vieţii, sufletul, intră, prin naştere, în lumea fizică, într-un corp, cu care duce împreună – sub legea sau categoria timpului, o durată determinată – durata vieţii acesteia -.
    În momentul naşterii sufletul pierde cunoştinţa de sine, în sensul că nu-şi mai aduce aminte, nu mai ştie despre anterioritatea sa nimic.
    Fenomenul tare se aseamănă cu intrarea unei nave cosmice în păturile dense ale atmosferei terestre, când, potrivit unghiului calculat de intrare în vederea aterizării, capsula se învăluie în flăcări la mii de grade şi legătura radio cu pământul se întrerupe.
    Aşa ceva se petrece şi în perioada intrării sufletului, entitate spirituală, în pătura densă a biologiei, în lumea fizică. Poate că de aci vine „convingerea” că intrând în trup am intrat în temniţă şi întuneric şi în lanţurile patimilor, care au acest specific că ne leagă de modul acestei vieţi fizice, cu tendinţa de-a ne convinge că aceasta-i singura viaţă existentă. ” [TEXT http://lavi-enrose.com/principiul-spiritual-al-vietii ]

    Cititi “predica” lui bOCA [ atentie sa nu va convinga sa deveniti adeptii reincarnarii ] https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2015/08/30/cuvinte-vii-hule-despre-reincarnare/

Lasă un comentariu